Vergaderingen raad, raadscommissie en begrotingsoverleg

Op donderdag 31 oktober 2024 vergadert de gemeenteraad van Hulst. De raadscommissies bereiden deze vergadering voor. Dit keer zijn er maar twee commissievergaderingen. Dat zijn die van de commissie Algemene Bestuurlijke Zaken en de commissie Samenleving. De commissie Algemene Bestuurlijke Zaken vergadert op maandag 14 oktober 2024. Die van Samenleving op woensdag 16 oktober 2024.

Begrotingsoverleg
Op donderdag 17 oktober 2024 is er een werkvergadering van de gemeenteraad. Tijdens deze vergadering bespreekt de gemeenteraad het concept van de gemeentebegroting 2025.

Bijwonen of meeluisteren
De vergaderingen beginnen om 19.30 uur in de raadzaal van het stadhuis in Hulst. U kunt deze bijwonen.
Volgt u liever thuis vanuit uw zetel? Dat kan ook. Live luisteren kan via www.gemeentehulst.nl. Klik op de homepage bij ‘gemeenteraad’.

Meer informatie
De vergaderstukken van de raadscommissies en de gemeenteraad zijn online te bekijken op www.gemeentehulst.nl.
Meer informatie over deze vergaderingen? Of wilt u inspreken tijdens een raadscommissie? Neem dan gerust contact op met de raadsgriffier Marc Marin. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 14 0114 of via gemeenteraad@gemeentehulst.nl.