Bezorging voorlichtingsblad

Omstreeks donderdag 19 september 2024 verschijnt de derde editie van het gemeentelijke voorlichtingsblad van dit jaar.

Wat staat er in?
In deze editie leest u onder andere over de aanleg van de rotonde N290 / Oude Zoutdijk in Hulst. Verder vindt u er informatie over het afscheid van onze gemeentesecretaris, de hondenspeelweide in Hulst en de actie ‘tegel voor tegel’. Wethouder Denis Steijaert vertelt in een interview over het project Versterk de Scheldekusten het project ‘Koop, Eet en Beleef Lokaal’. Ook leest u over campagne dementievriendelijk(er) Hulst

Hoe verspreiden we het?
Het voorlichtingsblad verspreiden we samen met het Zeeuws-Vlaams Advertentieblad. De firma AREK uit Hulst zorgt hiervoor. Heeft u een nee/nee sticker op uw brievenbus? Dan ontvangt u het blad niet.
Bewoners van het buitengebied ontvangen het blad per post. Woont u in het buitengebied en ontvangt u het blad liever digitaal? Laat dat even weten op communicatie@gemeentehulst.nl.

Niet ontvangen?
Haal er dan een op in de gemeentewinkel in Hulst. Of neem contact met ons op via telefoonnummer 14 0114. Dan sturen we u het blad per post toe.

voorlichtingsblad