Melding openbare ruimte
Iets melden bij onze gemeente? Meld het met Fixi.
Ziet u iets in onze gemeente wat onze aandacht nodig heeft? Meld het ons via Fixi.
Denk aan een losliggende stoeptegel, een kapot speeltoestel of zwerfafval.
Doe uw melding via de Fixi-app of de Fixi-website. We kunnen dan uw melding sneller afhandelen. U kunt zelf de status van uw melding zien. Ook ziet u op een interactieve kaart of er al een melding is gemaakt over hetzelfde onderwerp. Samen verhelpen we snel en makkelijk de meldingen. We fixen het, met Fixi!
Hoe werkt Fixi?
1. Download de app op uw telefoon of ga naar de website www.fixi.nl/hulst.
2. Op de kaart klikt u de locatie aan, waarover u een melding wil doen.
3. Maak eenvoudig een melding. Het helpt ons, als u foto’s van de situatie toevoegt.
4. Wilt u op de hoogte blijven van de afhandeling van uw melding?
1. Laat dan uw contactgegevens achter.*
5. U ontvangt een melding als we met uw vraag aan de slag gaan.
6. U ontvangt opnieuw een melding als uw melding is afgehandeld.
7. Een afgehandelde melding blijft nog twee weken zichtbaar op de kaart.
* Wij behandelen uw persoonlijke gegevens vertrouwelijk, volgens de AVG-wetgeving.
Lichtmasten
Defecte lichtmasten kunt u digitaal melden via de website van OV Storing Zeeland.
Spoed buiten kantoortijden
Spoedeisende gevallen buiten kantoortijden: telefoonnummer (0114) 38 92 89
Hierbij dient het te gaan om directe gevaarsituaties in straten en/of plantsoenen of overlast ten gevolge van storingen in de riolering.
Aanpak
Zo geeft u een melding of klacht over de openbare ruimte door:
- U neemt contact op met de gemeente.
- U geeft door:
uw naam en adres
een duidelijke omschrijving van uw klacht
eventuele foto’s of tekeningen
- www.fixi.nl/hulst