Nieuwe raadsgriffier in Hulst

De heer Marc Marin is voorgedragen als nieuwe raadsgriffier van Hulst. Onze gemeenteraad benoemt hem naar verwachting tijdens haar vergadering van donderdag 19 september 2024.

Gemeentelijke ervaring
Marc Marin (1973) heeft ruime gemeentelijke ervaring. In de periode van september 2008 tot april 2017 was hij afdelingshoofd Publieke Dienstverlening in onze organisatie. Sinds mei 2017 is Marc afdelingshoofd Bedrijfsvoering. Daarbij hoort onder andere het taakveld financiën; met stukken als de gemeentebegroting, voor- en najaarsnota en de jaarrekening als belangrijke  onderdelen.

Invulling vacature
De functie van griffier kwam in april 2024 vrij door het vertrek van de toenmalige griffier. Op dit moment neemt de plaatsvervangend griffier de taken waar. Marc begint op 1 oktober 2024 aan zijn nieuwe functie.