Waterschap werkt aan de weg in gemeente Hulst

In de maand juli 2024 werkt Waterschap Scheldestromen bij Clinge en Vogelwaarde aan wegen. Deze werken zorgen voor verkeershinder.

Wat gaat er gebeuren?
Op drie locaties in onze gemeente repareert het waterschap het wegdek. Ze brengen op deze plaatsen nieuw asfalt aan.

Waar zijn de werkzaamheden?
De werken zijn op deze locaties:
- Clingeweg in Clinge; deel tussen de bebouwde kom Hulst en de bebouwde kom Clinge.
- Rapenburg in Vogelwaarde; deel tussen de Provinciale weg en de bebouwde kom van Vogelwaarde.
- Drie Gezustersdijk in Vogelwaarde.

Wanneer zijn de werken?
De werken zijn in de volgende perioden:
- Clingeweg: vanaf woensdag 3 juli tot en met dinsdag 9 juli 2024.
- Rapenburg: vanaf maandag 1 juli tot en met dinsdag 9 juli 2024.
- Drie Gezustersdijk: vanaf maandag 1 juli tot en met woensdag 10 juli 2024.
De werkzaamheden zijn afhankelijk van het weer. Bij slecht weer is asfalteren niet mogelijk. Dat verandert de planning.

Is er verkeershinder?
Tijdens deze werkzaamheden is de betreffende weg afgesloten voor het doorgaande verkeer. Bestemmingsverkeer is beperkt toegankelijk. Tijdens het aanbrengen van het asfalt is de weg volledig afgesloten.

Meer informatie?
Kijk op www.scheldestromen.nl