Raadscommissies vergaderen

Op donderdag 19 september 2024 vergadert de gemeenteraad van Hulst. De raadscommissies bereiden deze vergadering voor.

Vergaderdata
Dinsdag 3 september 2024 – raadscommissie Ruimte
Woensdag 4 september 2024 – raadscommissie Samenleving

Er is dit keer geen vergadering van de Raadscommissie Middelen. Ook de Raadscommissie Algemene Bestuurlijke Zaken komt niet bijeen.

Bijwonen of meeluisteren
De vergaderingen beginnen om 19.30 uur in de raadzaal van het stadhuis in Hulst.
U kunt deze bijwonen. Volgt u liever thuis vanuit uw zetel? Dat kan ook. Live luisteren kan via www.gemeentehulst.nl . Klik op de homepage op ‘gemeenteraad’.

Meer informatie
De vergaderstukken van de raadscommissies en de gemeenteraad zijn online te bekijken op www.gemeentehulst.nl.

Meer informatie over deze vergaderingen? Of wilt u inspreken tijdens één van de raadscommissies? Neem dan gerust contact op met de raadsgriffier, Sjors Heerdink, bereikbaar op telefoonnummer 14 0114 of via gemeenteraad@gemeentehulst.nl.