Dienstencheque

Met een dienstencheque kunt u een klus van maximaal één uur  laten uitvoeren. We gaan daarbij uit van de inzet van een jobcoach en twee kandidaten.

De klussen worden onder professionele begeleiding van een jobcoach uitgevoerd door Hulst Werkt!. Dit is een integratieproject van de gemeente Hulst.

Hulst Werkt! doet allerlei klussen in en om het huis, zoals tuinonderhoud, klein schilderwerk, herstelwerkzaamheden binnen/buiten, schoonmaakwerken zoals oprapen zwerfvuil, sneeuw ruimen, assistentie bij activiteiten etc.

Wanneer u een klus heeft waarvoor u Hulst Werkt! wilt inschakelen, kunt u contact opnemen met de jobcoach via telefoonnummer 06-22543077. Eventueel maakt onze projectleider een afspraak met u om ter plaatse de werkzaamheden te bekijken. U hoort meteen hoeveel uur werk wij inschatten voor de werkzaamheden nodig te hebben. Ook maken we, indien van toepassing, een begroting van de materialen die nodig zijn. Deze kunt u zelf aanschaffen, maar dat kunnen wij uiteraard ook in uw opdracht doen.

Dienstencheques zijn te verkrijgen in de gemeentewinkel, Grote Markt 24 te Hulst of online via het aanvraagformulier. Een dienstencheque kost € 18,50.

Voor verdere praktische informatie over de werking van de dienstencheques kunt u contact opnemen met de gemeente Hulst, bereikbaar op tel. 14 0114. 

 

Kosten

Een dienstencheque, voor maximaal 1 uur met 2 mensen, kost € 18,50

 

Aanvraag

Voor informatie over de dienstencheque kunt u terecht bij de gemeente Hulst.

Logo DigiD

Aanpak

Voor nadere informatie omtrent een aanvraag voor een dienstencheque kunt u terecht:

  • in de gemeentewinkel: op openingstijden van de gemeentewinkel;
  • via telefoon 14 0114, telefoon vanuit buitenland: +31-114-389000;