Bezorging voorlichtingsblad

Omstreeks donderdag 21 maart 2024 verschijnt de eerste editie van het gemeentelijke voorlichtingsblad van dit jaar.

Wat staat er in?
In deze editie leest u onder andere over ons nieuwe online participatieplatform doemee.inulst.nl. Verder vindt u er informatie over Europese Verkiezingen. Wethouder René Ruissen vertelt in een interview over zijn gevarieerd takenpakket. Ook leest u over de nieuwe sportprijs die we introduceren en over de ‘Tour Inulst’.

Hoe verspreiden we het?
Het voorlichtingsblad verspreiden we samen met het Zeeuws-Vlaams Advertentieblad. De firma AREK uit Hulst zorgt hiervoor. Heeft u een nee/nee sticker op uw brievenbus? Dan ontvangt u het blad niet. Bewoners van het buitengebied ontvangen het blad per post.

Niet ontvangen?
Haal er dan een op in de gemeentewinkel in Hulst. Of neem contact met ons op via telefoonnummer 14 0114. Dan sturen we u het blad per post toe.

Voorlichtingsblad