'Anders denken, anders doen' centraal op cultuuravond

Op vrijdag 17 november 2023 organiseren we weer een avondje cultuur in Hulst. Tijdens deze avond staan een aantal inspiratievolle sprekers en presentaties op het programma. ‘Anders denken, anders doen' is het centrale thema. Ook maakt wethouder van cultuur, Luc Mangnus, de winnaar van de Cultuurprijs 2023 bekend.

Publieksprijs
De Cultuurprijs Hulst is een publieksprijs. In september 2023 nomineerden inwoners van onze gemeente verschillende cultuurmakers voor de prijs. Vorige maand kon iedereen stemmen op zijn/haar favoriet. Op 1 november 2023 sloot de stemming. Nu is de winnaar bekend. Op 17 november 2023 horen we wie het is!

Aanwezig op 17 november
De Cultuuravond is op vrijdag 17 november 2023 in Den Dullaert. De avond start om 19.30 uur. Wilt u aanwezig zijn? Meld u dan voor zaterdag 5 november 2023 aan via e-mail info@gemeentehulst.nl – onder vermelding van ‘Cultuuravond 2023’.