Krapte op elektriciteitsnet

Door de overstap op duurzame energie (energietransitie), neemt de vraag naar elektriciteit toe. Hierdoor is in Zeeland onvoldoende capaciteit op het elektriciteitsnet beschikbaar. Het duurt mogelijk tien jaar voordat er nieuwe capaciteit beschikbaar is.

Bijeenkomst krapte elektriciteitsnet
Misschien wilt u uw bedrijf uitbreiden? Of wilt u overgaan van fossiele brandstoffen of elektriciteit? Dan speelt de krapte op het elektriciteitsnet misschien wel een rol.

Gemeente Hulst organiseert samen met ondernemersvereniging Hogeweg een bijeenkomst op dinsdag 1 oktober 2024 in Den Dullaert in Hulst. Tijdens deze bijeenkomst praten Stedin, Taskforce Zeeuwse Netoplossingen en Equans de ondernemers bij over de krapte op het elektriciteitsnet.
De bijeenkomst op dinsdag 1 oktober start om 19.00 uur.

Aanmelden
Wilt u als ondernemer hierbij aanwezig zijn? Dat kan! Meldt u zich aan via info@gemeentehulst.nl – onder vermelding van ‘Bijeenkomst krapte elektriciteitsnet’.
Aanmelden kan tot en met vrijdag 20 september 2024.

Vragen
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Angelique van Zadelhoff van het Ondernemersloket Inulst via telefoonnummer 14 0114.